Vecka 34 (33+0) <3

Jäklar så fort tiden går! Men så UNDERBART! Nu är det inte alls långt kvar och bebi har ju även lagt sig med huvudet neråt och är stabil där så nu är det bara vänta in dom där jätte sköna mysiga värkarna som ska ta dig ut till oss :D Hahaha! Hur läskigt det än känns att uppleva den där smärtan så LÄNGTAR jag för då vet jag att nu är du påväg och kommer vara hos oss om ett par timmar! Jag har tänkt mkt kring förlossningen och insåg att det är typ 1 DYGN av hela mitt liv som jag ägnar åt den där smärtan för att få ut dig till världen.. Det är ju typ INGENTING om man tänker efter.. 1 DYGN tänk hur många dygn jag lever annars liksom.. Det kommer säkert bli en tuff match men det är det VÄRT!

Jag börjar känna en stark saknad efter dig haha :P Hur konstigt låter inte det? Jag har ju aldrig träffat dig men ändå saknar jag dig JÄTTE mycket och vill ha dig hos mig NUNUNU! Dessa ca 6 veckor som är kvar nu kommer ju kännas som en evighet!!! Trots att tiden går FORT så går den ändå sakta hehe :P Du kan  ju även dyka upp LITE tidigare så det kan man ju alltid hoppas på! Fast du MÅSTE stanna MINST 4-5 veckor till skruttis <3
Men väldigt SNART är du hos oss och vi är redo för dig, det ska du veta!!

ÄLSKAR och LÄNGTAR efter dig massor mitt lilla hjärta!!

Pussar från mamma och pappa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0